onsdag 9 januari 2008

Student igen

Ögonen vill fortfarande blunda, men jag försöker hålla mig vaken och motstå frestelsen att krypa ner i den varma sängen. Sover jag bort förmiddagen blir det jobbigt inatt igen.

Jag kom med på etnologi D-kursen som går i vår på Södertörn. Känns bra att komma med då jag anmälde mig några dagar innan julafton. Nu blir jag alltså student igen om jag inte får något jobb.
Jag vet redan vad min uppsats ska handla om, antingen om tatueringar men där har jag inte kommit på någon frågeställning. Eller så skriver jag en uppsats om "Veganerna - Hotet som försvann." Man hör ju inte så mycket om millitanta veganer längre och vad beror det på? Fanns de överhuvudtaget?

Det kan bli intressant. Men helst vill jag ju såklart ha det där jobbet jag inte tänker skriva om.

Inga kommentarer: