lördag 26 januari 2008

Mr. Coffe

Den senaste tiden har jag återgått till en gammal ovana. Jag har börjat konsumera kaffe, alltså vanligt bryggkaffe. Jag vet inte hur och när det började. Kaffet kom smygande och nu dricker jag nästan en kopp varje dag och det känns inte så bra. Jag är van att säga "nej tack, jag dricker inte kaffe."

Det har inte med att jag börjat plugga igen, för det har jag bara gjort en vecka. Även om det är ett bra sätt att hålla sig vaken när man plöjer böcker. Undrar hur det började igen kaffekonsumtionen.

Men jag känner mig vuxen och mogen när jag går omkring med guldiga kaffepoletter i plånboken. Jag har gått på Södertörns skola i fem år ungefär och aldrig tidigare haft de där poletterna alla pratar om. Nu har jag tagit steget och är en i gänget.

2 kommentarer:

Kjell Tina sa...

MARIA! Jag har sån jävla tränngsväsk så all annan värk jag haft bra vart en fis i rymden. jag kommer inet att kunna gå på fleeeraa daaar!

Maria sa...

GUd, jag har inte så mycket träningsvärk denna vecka. Men jag känner mig lite lustig i skinkorna, det brukar jag inte göra ...