måndag 14 januari 2008

3, its a mädjick namber


Dagens kändis är inte bara en eller två personer utan hela tre. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, men eftersom en är min granne kan jag nog ordna en bild på honom snart.

Dagens kändiskavalkad inleddes på buss nummer 1 klockan halv tre. Vem satt där bak i bussen om inte kokainsnortande popnörden Fredrik Strage. Jag satte mig strategiskt snett mitt emot honom och låtsades läsa Harry Potter samtidigt som jag tjuvlyssnade på hans samtal med en vän om svarta converse.

En timma senare springer jag på min granne Jonas på busshållsplatsen vid Fridhemsplan. Jonas är just nu med i kanal fem på måndagar i tv-serien "Stridspiloterna". Han är en väldigt trevlig kille som kan allt. Han är stridspilot, kan sjunga, kör mc. Han är ungefär som Tom Cruise i Top gun. Fast trevlig.

När jag sen på kvällen är på väg upp för Zinkensdamms rulltrappa och då möter jag skådisen Jakob Eklund. Jo visst, jag ljuger inte. Jag gillar Jakob.

Tre livslevande kändisar på en dag. Inte illa!

CC: 4

1 kommentar:

emma-janet sa...

och vad hade strage att säga om svarta converse? att de inte är bra för när han spiller kokain på dem så syns det mycket lättare?