söndag 6 januari 2008

Cheek to cheek


Dagens kändis är ... Maria Andersson det vill säga hon som sjunger i Sahara Hotnights. Grattis Maria att du blev sedd av mig när du funderade på att köpa en lurvig grön matta på Åhléns.

Jag ska skriva upp ALLA kändisspottningar jag gör under ett år i denna stad. Bara för att jag tycker att det är väldigt kul med kändisar och så kan jag äntligen ta reda på hur många celebriteter en vanlig människa som jag ser under ett år i denna metropol. Det bästa vore förstås om jag hade kameran med mig jämt och kunde fotografera mina offer också.

8 kommentarer:

emma-janet sa...

Men det är så bra. Vi har ju planerat att göra denna kändisspotting alldeles för länge nu.

Maria sa...

Men eller hur, flera år. Det är nästan så att den förtjänar en egen blogg ...

emma-janet sa...

Ja, en blogg för varje plan vi har och har haft...

Kjell Tina sa...

åhåhåh. den var bra. den ska jag också försöka mig till. så kan vi slå ihop våra påsar sen och ge ut ett häfte.

Maria sa...

Gör det Tina! Då kommer vi få världens finaste och bästa häfte vi kan bläddra i sen. Helst ska vi vara med på bilderna och posera någonstans tycker jag.

Kjell Tina sa...

När jag, victor, cilla och sandra skulle göra ett slutprojekt på konstskolan så tänkte vi få kändisar som befanns sig på arlanda att skriva korv-hälsningar till folk, en sån som jag fixade åt victor från håkan hellström. vi bangade, det var för pinsamt. men vi förföljde gurkburk-bengt ett tag för att kanske våga oss på en korvhälsning.

Maria sa...

En sån du fixade åt Victor från Håkan? Nej du TIna det HÄR har jag missat ... Men det låter som en mycket god idé med korvhälsningar.

emma-janet sa...

Det närmsa korvhälsningar vi kommer verkar vara korvinbjudningar.