måndag 4 februari 2008

Dance dance dance

Både jag och Mia kände oss lite olustiga inför Lindyn. Det är för många människor och det är så många fler tjejer att det kan kännas lite hopplöst ibland när man liksom inte orkar. När man får stå som en panelhöna och vänta. Men idag var det roligt. Jag fick dansa mycket och jag kunde faktiskt ganska bra. Det är så härligt när det funkar och svänger på riktigt. Jag var nästan lyrisk när jag gick där ifrån. Nu börjar man känna igen människorna ganska bra också. Men jag kan inte förstå varför inte fler killar dansar. Är någon sugen på att börja kan ni väll höra av er!

Tina tyckte att jag skulle maila Emanuel Ekström och höra om han vill börja dansa med mig. Men jag vet inte, risken finns att han skulle uppfatta mig som en smula påflugen.

2 kommentarer:

emma-janet sa...

han kan ju vara en psykopat!

Maria sa...

Ja, tänk om han är det. Det hade jag inte ens tänkt på. Det finns ju så lustiga människor i vårat avlånga land.