tisdag 11 mars 2008

Vittring

(ett skrytinlägg följer nedan, så säg inte att jag inte varnade er.)


Jag är stolt så jag spricker, med all rätt, och det känns härligt. Jag fick VG på min tenta om fenomenologi och diskursanalys. VG! På den här nivån!

Det stod på kurswebben att tentorna var rättade och att man kunde ringa till Andreas om man ville veta sitt resultat. Sagt och gjort. Jag trodde inte att jag hade klarat mig ens en gång, och sen när han inte sa "G" direkt utan en annan bokstav före så var jag säger på att det var "I", fast jag hörde ett "V".

Jag är dock lite trött på att jag hela tiden ska hålla på att nedvärdera mig själv. Jag är ju faktiskt ganska bra på det här, kan jag inte tro på det? Varför kan jag inte tro på mig själv som jag gjorde när jag var tonåring?

1 kommentar:

Maria sa...

Men Grattis Maria!!
fan va kul!
det är du värd!!