tisdag 4 mars 2008

Gästprotest på Egons fest

Anna berättade för mig i lördags att De lyckliga kompisarna ska spela snart. Hon sa att hon och Tor skulle gå. Jag blev alldeles till mig och vill absolut inte missa det här, så jag ropade på Tina och hon var inte svårövertalad!

Så nu har jag skrivit ut min DLK-biljett och placerat den fint på kylskåpet. Så har jag laddat ner (jo, vissa är tuffa minsann) två album med detta eminenta trallpunkband och lagt i min Ipod. De senaste två timmarna har varit fyllda av skönsång och trummande. Kanske har ni sett mig på stadens gator när jag gått omkring och spelat lufttrummor i otakt och sjungit för mig själv med ett fånigt leénde på läpparna?

Förresten så dök aldrig Emanuel Ekström upp i lördags. Undrar om han smög omkring utanför lokalen.

Inga kommentarer: