söndag 16 mars 2008

Björn är fin och uppenbarligen finns han mer än bara i fantasin

Tina och jag vill ligga med Björn Gustafsson. Vi är kära i honom, som resten av Sveriges kvinnor. Inget speciellt med det.

Tina och jag åt på Hermans ikväll innan vi skulle se Up all nights på Mosebacke. Mitt i en mening om fylleerilögner kommer Tina av sig och stirrar saligt på något bakom mig, så viskar hon: "Björn Gustafsson står bakom dig nu."

Jag tappar hakan och tror att hon ljuger. Vänder mig diskret och där står han med sin blonda kalufs. Han sätter sig med ryggen mot mig. Björn är alltså 30cm från mig på date med jäkla Linda Bengtzing! Drömmen om Björn kraschar och jag trampar på hans jacka.

2 kommentarer:

Kjell Tina sa...

Jag vill inte vara buksvägerska med Linda Bengtzing!! Faaan!

Anonym sa...

...men hallå där, när började ni jaga lammkött...kram Vivi