lördag 3 maj 2008

Klagomuren

Jag fick ett mail. Ett svar. Jag hade faktiskt glömt min klagan och jag blev lite full i skratt:

Hej!

Jag ser att du fått in dina anmälningar. Har du fortfarande problem
med inloggningen vänligen kontakta oss på nytt.

Med vänliga hälsningar
Åsa Wrede
Antagningen

Citerar studeranu_noreply@studera.nu:

> Namn
> Maria rosenthal
>
>
> Beskriv ditt ärende
> Hej
>
> Nu har jag suttit med er sida och försökt anmäla mig på kurser i
> över en timma. Det är sista sökningsdagen och ni har inte ens
> serverkapacitet nog att klara av detta. Det är förkastligt, dåligt
> och fruktansvärt uppstressande. Hur ska man kunna söka kurser om ni
> inte ens har servrar som klarar av belastningen? Ska er dåliga
> förberedelse påveerka att jag inte kommer kunna söka de kurser jag
> vill till i höst? Om ni inte klarar av att ta internetanmälningar så
> ska ni ju inte gå ut med det som alternativ ens en gång!
>

Inga kommentarer: